SPORTURI  »  CICLISM  »  TURUL FRANŢEI 2014, ETAPA 3: CAMBRIDGE-LONDON, 155 KM

Henric al VIII-lea al sprintului » Germanul Marcel Kittel "decapitează" concurenţa în etapa din Londra

Marcel Kittel, foto: reuters +3   FOTO
Marcel Kittel, foto: reuters

Articol de - Publicat luni, 07 iulie 2014 00:00 / Actualizat luni, 07 iulie 2014 18:41

The special one, José Mourinho sur le #TDF2014 ! #TDF pic.twitter.com/hxfNwgv93T

Germanul Marcel Kittel (Giant Shimano) a cîştigat etapa a 3-a din Turul Franţei, după un sprint fără efort în ultimii 200 de metri. Plutonul a ajuns în Londra, după 7 ani, Vincenzo Nibali şi-a apărat tricoul galben

Agitaţia din primele două zile a lăsat loc eleganţei din zona metropolitană a Londrei. Etapa a 3-a a plecat din Cambridge, acea fabrică mondială de ştiinţă, literatură şi întreceri de canoe, a survolat împrejurimile Londrei timp de 140km, după care a plonjat în mijlocul capitalei, fix în faţa Palatului Buckingham. După 7 ani, Turul Franţei a revenit în Londra, într-o atmosferă de discotecă în aer liber, cu zeci de culori jucînd pe şosea şi pe trotuare.

2,5 milioane de spectatori au asistat la etapa a doua din Tur, iar Jean-Marc Bideau (Bretagne-Séché) şi Jan Barta (NetApp-Endura) au poftit şi ei la atenţia acordată de mulţimile gigantice de pe marginea drumului. A urmat o evadare de 4 minute şi 145 kilometri, încăpăţînată şi straşnică, sfîrşită inevitabil pe străduţele din mijlocul Londrei, într-o ploaie specifică pentru Regat.

Cu 7 kilometri înainte de final, cehul de la NetApp a "căzut" ultimul, iar sub limbile ascuţite ale Big Ben-ului trenurile de sprint s-au instalat la trenă. A urmat o excursie minunată printre bunătăţile Londrei, fără Mark Cavendish, iar sprintul a fost o afacere unilaterală.

Marcel Kittel a fost telegrama trimisă de pluton prin firul Giant-Shimano spre linia de sosire. A bifat al doilea succes de etapă din acest Tur, în faţa unui Sagan neputincios, şi a stabilit noile reguli în ceea ce priveşte viteza.

La final, a apărut un suporter special :D


Clasamentul etapei:
1 Marcel Kittel (Ger) Giant-Shimano
2 Peter Sagan (Svk) Cannondale
3 Mark Renshaw (Aus) Omega Pharma - Quick-Step
4 Bryan Coquard (Fra) Team Europcar
5 Alexander Kristoff (Nor) Katusha
6 Danny Van Poppel (Ned) Trek
7 Heinrich Haussler (Aus) IAM
8 Jose Joaquin Rojas Gil (Spa) Movistar
9 Romain Feillu (Fra) Bretagne - Seche Environnement
10 Daniel Oss (Ita) BMC

Clasamentul general:
1 Vincenzo Nibali (Ita) Astana
2 Peter Sagan (Svk) Cannondale 00:00:02
3 Greg Van Avermaet (Bel) BMC
4 Michael Albasini (Swi) Orica Greenedge
5 Christopher Froome (GBr)  Sky
6 Bauke Mollema (Ned) Belkin
7 Jurgen Van Den Broeck (Bel) Lotto-Belisol
8 Alberto Contador (Spa) Tinkoff-Saxo
9 Tejay Van Garderen (USA) BMC
10 Jakob Fuglsang (Den) Astana

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Gigi Becali, imediat după FCSB - U Craiova: „Așa de afectat sunt, nici poftă de mâncare nu mai am” + Ce spune despre transferuri
Cupa Romaniei
Gigi Becali, imediat după FCSB - U Craiova: „Așa de afectat sunt, nici poftă de mâncare nu mai am” + Ce spune despre transferuri
Oficial: Dan Șucu, noul acționar majoritar de la Genoa, cu 77%!
Campionate
Oficial: Dan Șucu, noul acționar majoritar de la Genoa, cu 77%!
CAMPIONII Superlativelor GSP, cea de-a 59-a ediție: Dennis Man (Fotbalistul Anului), Edward Iordănescu (Antrenorul Anului), Risto Radunovic (Jucătorul Străin al anului) și David Popovici (Sportivul Anului)!
Ideile Gazetei
CAMPIONII Superlativelor GSP, cea de-a 59-a ediție: Dennis Man (Fotbalistul Anului), Edward Iordănescu (Antrenorul Anului), Risto Radunovic (Jucătorul Străin al anului) și David Popovici (Sportivul Anului)!

Singurul club de fotbal aflat în atenția lui Ion Țiriac » Fiul miliardarului l-a dat de gol: „A existat mereu o singură dragoste adevărată”

Schema prin care Dan Șucu va pune stăpânire pe Genoa: „Tranzacție în mediu ostil” » GSP are detalii-șoc din culisele negocierilor! Când e așteptat anunțul oficial


Comentarii (6)
dash.berlin
dash.berlin  •  08 Iulie 2014, 10:25
Postat de valiza.epo pe 07 Iulie 2014, 20:23

Etapele acestea - simple plimbari de placere in vederea unui sprint pe ultimii trei kilometri - ar trebui eliminate din marile tururi. Competitia nu are niciun amestec in aceste plimbari. Ar trebui sa mearga doar o motocicleta si un elicopter, pentru a ni se arata ce e interesant pe traseu si, numai pe ultimii trei km. sa intre sprinterii si sa faca o mica partida intre ei. Iar ciclistii - cei care merita sa fie numiti CICLISTI! - s-ar putea odihni mai bine, sau s-ar putea antrena fara riscul de a adormi pe sosea si a se accidenta.

Parerile tale iti tradeaza prostia ta deja celebra :) Schizofrenia ta de octogenar mongolez te impinge de la spate sa dai tot felul de "sfaturi" care nu fac decat sa starneasca zambete de compasiune la adresa ta :)

geo_qqq
geo_qqq  •  08 Iulie 2014, 08:35
Postat de valiza.epo pe 07 Iulie 2014, 20:23

Etapele acestea - simple plimbari de placere in vederea unui sprint pe ultimii trei kilometri - ar trebui eliminate din marile tururi. Competitia nu are niciun amestec in aceste plimbari. Ar trebui sa mearga doar o motocicleta si un elicopter, pentru a ni se arata ce e interesant pe traseu si, numai pe ultimii trei km. sa intre sprinterii si sa faca o mica partida intre ei. Iar ciclistii - cei care merita sa fie numiti CICLISTI! - s-ar putea odihni mai bine, sau s-ar putea antrena fara riscul de a adormi pe sosea si a se accidenta.

Etapele astea nu-s chiar degeaba. Ele au rolul de-ai toca de resurse pe cataratori si ca sa nu se accidenteze aiurea au nevoie si de inteligenta nu numai de forta pentru a castiga un mare tur (ex. Vuelta 2012). Daca ar fi numai 7 etape de catarare n-ar mai fi artificii, surprize, etc pt ca toti ar fi odihniti. Cea mai corecta proba e contratimpul individual, dar sa fie pe distante de 100 km macar.

real_madrid_cf
real_madrid_cf  •  07 Iulie 2014, 21:54
Postat de valiza.epo pe 07 Iulie 2014, 20:23

Etapele acestea - simple plimbari de placere in vederea unui sprint pe ultimii trei kilometri - ar trebui eliminate din marile tururi. Competitia nu are niciun amestec in aceste plimbari. Ar trebui sa mearga doar o motocicleta si un elicopter, pentru a ni se arata ce e interesant pe traseu si, numai pe ultimii trei km. sa intre sprinterii si sa faca o mica partida intre ei. Iar ciclistii - cei care merita sa fie numiti CICLISTI! - s-ar putea odihni mai bine, sau s-ar putea antrena fara riscul de a adormi pe sosea si a se accidenta.

Ba competitia are un amestec,de aia exista sprinteri in pluton sa aiba si ei 6,7,8 etape sa se infrunte intre ei,nu e vina nimanui ca Kittel in 2014 nu are concurenta la fel ca Cav in urma cu 2-3 ani,in primul rand azi am vazut ce inseamna o echipa adevarata Giant a fost un mecanism perfect!

Vezi toate comentariile (6)
Comentează