Articol de GSP - Publicat luni, 20 septembrie 2010 00:00
Unul dintre participanţii la concursul Fultag care a avut loc duminică în Bucureşti a postat pe blogul lui Cătălin Tolontan un mesaj prin care vrea să aducă cîteva lămuriri, dar în acelşi timp şi informaţii despre ce s-a întîmplat la ediţia din acest an a concursului. Comentariul de mai jos este postat cu nick-ul "Asistenta"
"Redbull a avut un curs de pregătire pentru piloţi la care prezenţa întregii echipe a fost obligatorie. Ni s-a spus cum trebuie să sărim, cum trebuie să stăm aşezaţi, ce trebuie să facem în cazul în care avem probleme. Cursul a ţinut o ora. După curs o echipă de 7-8 persoane a examinat fiecare aparat înscris în concurs. Au fost ingineri, scafandri profesionişti etc. Ni s-a cerut să facem modificări ale aparatelor pentru a fi în siguranta. S-a studiat centrul de greutate al aparatului şi ni s-a spus care este pozitia corecta pe acesta şi în ce moment şi în ce fel trebuie să sari de pe acesta. Au fost aparate pentru care nu s-a aprobat saltul cu pilot.
Am avut un aparat oarecum asemănător cu al lor şi pilotul nostru a sărit cînd a trebuit şi nu a păţit absolut nimic. Instrucţiunile au fost deci personalizate pentru fiecare aparat. Probabil Mădălina poate fiind învinuită de o lipsă de reacţie, a fost pur şi simplu o eroare umană. Dar nu este vina celor de la redbull. Eu aşa consider şi mulţi din cei care am participat am fost de acord cu asta.
Acum pentru cei care cred că ea a sărit cu un pian real acest lucru nu este adevarăt. A fost un pian făcut din osb şi polistiren care cîntărea 120 kg. Mă bucur foarte mult că Mădălina are şanse mari să se recupereze, asta este cel mai important"
Unul dintre participanţii la concursul Fultag care a avut loc duminică în Bucureşti a postat pe blogul lui Cătălin Tolontan un mesaj prin care vrea să aducă cîteva lămuriri, dar în acelşi timp şi informaţii despre ce s-a întîmplat la ediţia din acest an a concursului. Comentariul de mai jos este postat cu nick-ul "Asistenta"
"Redbull a avut un curs de pregătire pentru piloţi la care prezenţa întregii echipe a fost obligatorie. Ni s-a spus cum trebuie să sărim, cum trebuie să stăm aşezaţi, ce trebuie să facem în cazul în care avem probleme. Cursul a ţinut o ora. După curs o echipă de 7-8 persoane a examinat fiecare aparat înscris în concurs. Au fost ingineri, scafandri profesionişti etc. Ni s-a cerut să facem modificări ale aparatelor pentru a fi în siguranta. S-a studiat centrul de greutate al aparatului şi ni s-a spus care este pozitia corecta pe acesta şi în ce moment şi în ce fel trebuie să sari de pe acesta. Au fost aparate pentru care nu s-a aprobat saltul cu pilot.
Am avut un aparat oarecum asemănător cu al lor şi pilotul nostru a sărit cînd a trebuit şi nu a păţit absolut nimic. Instrucţiunile au fost deci personalizate pentru fiecare aparat. Probabil Mădălina poate fiind învinuită de o lipsă de reacţie, a fost pur şi simplu o eroare umană. Dar nu este vina celor de la redbull. Eu aşa consider şi mulţi din cei care am participat am fost de acord cu asta.
Acum pentru cei care cred că ea a sărit cu un pian real acest lucru nu este adevarăt. A fost un pian făcut din osb şi polistiren care cîntărea 120 kg. Mă bucur foarte mult că Mădălina are şanse mari să se recupereze, asta este cel mai important"