SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Compromis reuşit

Articol de - Publicat vineri, 27 martie 2009 00:00

BMW 320 xDrive Touring facelift este un break care îmbină plăcut dependenţa de adrenalină cu necesităţile unei familii numeroase


Dacă eşti fan BMW, dar în acelaşi timp ai o familie numeroasă cu care trebuie să-ţi petreci week-end-urile în căsuţa de la munte, atunci ai o problemă. Trebuie să te sacrifici şi să-ţi laşi plăcerile pentru momentul în care o să-ţi permiţi un X5 sau X6. Există însă Seria 3  xDrive Touring. Adică break şi cu tracţiune integrală. De curînd, modelul a primit un facelift, cu faruri şi stopuri noi. Parcă e mai fioros acum privindu-l din faţă. E Touring, iar în Europa de Vest se preferă break-urile. La noi mai durează un pic pentru că românii preferă sedan-urile, chiar dacă au şi ei copii şi, din cînd în cînd, se mai găseşte şi de cărat cîte ceva.

Cum se comportă la drive test un BMW 320 xD? Motor de 2.0 litri, diesel şi 177 CP. Totul se întîmplă la 4.000 de rotaţii pe minut. Înseamnă putere cît să mulţumească orice dependent de adrenalină. Maşina stă bine pe şosea, chiar se lipeşte, în curbe nu-ţi dă niciodată senzaţia că te-ai putea îndoi de calităţile ei datorită sistemelor de control cu care este garnisită. Uscat sau ud, BMW are aceeaşi prestanţă. Direcţia este sigură chiar şi la viteze mai mari, iar cutia de viteze, manuală, în 6 trepte, îşi face bine treaba. Suspensiile sînt independente şi nu este foarte rigidă.:)

BMW 320 xD are un consum redus la drum lung. Nu sare de 8 la sută indiferent de cît de greu se apasă piciorul pe pedala de acceleraţie. Totul se datorează sistemului Efficient Dynamics.

Interiorul lui BMW 320 Touring este sobru şi clasic, adică aşa cum ne-au obişnuit cei din Munchen. Este premium şi toţi pasagerii, chiar şi atunci cînd sînt 5, se simt confortabil. Spaţii de depozitare cam înguste însă.:s

Puţin şi despre opţionalele lui BMW 320 Touring. Sensatec, sistem HiFi, sistem de asistenţă la parcare, Cruise Control, oglinzi interioare şi exterioare cu funcţie antiorbire. Destule, doar vorbim de o maşină premium!


40.858 de euro (TVA inclus) costă BMW-ul 320 xDrive Touring testat, preţul de bază fiind 32.150 de euro


FLASH


FORMULA 1

Trei echipe acuză

Înainte de MP al Australiei a izbucnit un nou  scandal. Ferrari, Renault şi Red Bull au înaintat un protest la FIA prin care îşi acuză rivalii de la Brawn GP, Williams şi Toyota că încalcă regulamentul tehnic din cauza deflectoarelor utilizate. Indiferent de verdictul comisarilor de cursă, care se vor pronunţa în cel mai scurt timp, cine va pierde în acest caz poate face apel. Acesta se va judeca după MP al Malaieziei, ceea ce înseamnă că rezultatele cursei de duminică, de la Melbourne, vor fi validate peste două săptămîni.

Un pilot şi o echipă debutează în F1
Marele Premiu al Australiei care se va desfăşua duminică va reprezenta pentru Sebastien Buemi, pilotul scuderiei Toro Rosso, debutul în Formula 1. De asemenea, Brawn GP, echipa formată din Jenson Button şi Rubens Barrichello, va participa pentru prima oară într-o cursă de Formula 1.

BMW 320 xDrive Touring facelift este un break care îmbină plăcut dependenţa de adrenalină cu necesităţile unei familii numeroase

Dacă eşti fan BMW, dar în acelaşi timp ai o familie numeroasă cu care trebuie să-ţi petreci week-end-urile în căsuţa de la munte, atunci ai o problemă. Trebuie să te sacrifici şi să-ţi laşi plăcerile pentru momentul în care o să-ţi permiţi un X5 sau X6. Există însă Seria 3  xDrive Touring. Adică break şi cu tracţiune integrală. De curînd, modelul a primit un facelift, cu faruri şi stopuri noi. Parcă e mai fioros acum privindu-l din faţă. E Touring, iar în Europa de Vest se preferă break-urile. La noi mai durează un pic pentru că românii preferă sedan-urile, chiar dacă au şi ei copii şi, din cînd în cînd, se mai găseşte şi de cărat cîte ceva.

Cum se comportă la drive test un BMW 320 xD? Motor de 2.0 litri, diesel şi 177 CP. Totul se întîmplă la 4.000 de rotaţii pe minut. Înseamnă putere cît să mulţumească orice dependent de adrenalină. Maşina stă bine pe şosea, chiar se lipeşte, în curbe nu-ţi dă niciodată senzaţia că te-ai putea îndoi de calităţile ei datorită sistemelor de control cu care este garnisită. Uscat sau ud, BMW are aceeaşi prestanţă. Direcţia este sigură chiar şi la viteze mai mari, iar cutia de viteze, manuală, în 6 trepte, îşi face bine treaba. Suspensiile sînt independente şi nu este foarte rigidă.:)

BMW 320 xD are un consum redus la drum lung. Nu sare de 8 la sută indiferent de cît de greu se apasă piciorul pe pedala de acceleraţie. Totul se datorează sistemului Efficient Dynamics.

Interiorul lui BMW 320 Touring este sobru şi clasic, adică aşa cum ne-au obişnuit cei din Munchen. Este premium şi toţi pasagerii, chiar şi atunci cînd sînt 5, se simt confortabil. Spaţii de depozitare cam înguste însă.:s

Puţin şi despre opţionalele lui BMW 320 Touring. Sensatec, sistem HiFi, sistem de asistenţă la parcare, Cruise Control, oglinzi interioare şi exterioare cu funcţie antiorbire. Destule, doar vorbim de o maşină premium!

40.858 de euro (TVA inclus) costă BMW-ul 320 xDrive Touring testat, preţul de bază fiind 32.150 de euro


FLASH

FORMULA 1

Trei echipe acuză
Înainte de MP al Australiei a izbucnit un nou  scandal. Ferrari, Renault şi Red Bull au înaintat un protest la FIA prin care îşi acuză rivalii de la Brawn GP, Williams şi Toyota că încalcă regulamentul tehnic din cauza deflectoarelor utilizate. Indiferent de verdictul comisarilor de cursă, care se vor pronunţa în cel mai scurt timp, cine va pierde în acest caz poate face apel. Acesta se va judeca după MP al Malaieziei, ceea ce înseamnă că rezultatele cursei de duminică, de la Melbourne, vor fi validate peste două săptămîni.

Un pilot şi o echipă debutează în F1
Marele Premiu al Australiei care se va desfăşua duminică va reprezenta pentru Sebastien Buemi, pilotul scuderiei Toro Rosso, debutul în Formula 1. De asemenea, Brawn GP, echipa formată din Jenson Button şi Rubens Barrichello, va participa pentru prima oară într-o cursă de Formula 1.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Fostul patron din Liga 1, reținut azi de poliție! » De ce este acuzat
Superliga
Fostul patron din Liga 1, reținut azi de poliție! » De ce este acuzat
Eroul României U21, gata să plece din Liga 1: „Începe de la o sumă cu 7 cifre”
Superliga
Eroul României U21, gata să plece din Liga 1: „Începe de la o sumă cu 7 cifre”
„Preluarea Stelei a fost o șmecherie!” » „Cârcotașul” Mihai Găinușă, dezvăluiri în GSP: „Când l-am văzut pe Zmărăndescu, m-am gândit: «Gata, asta e, îmi rupe o mână»”
Superliga
„Preluarea Stelei a fost o șmecherie!” » „Cârcotașul” Mihai Găinușă, dezvăluiri în GSP: „Când l-am văzut pe Zmărăndescu, m-am gândit: «Gata, asta e, îmi rupe o mână»”

5 declarații ȘOC ale lui Constantin Anghelache, securistul „Eftimie Gelu”, cel care a adus Amigo în România: „Ceaușescu a refuzat să creadă în realitatea pe care i-au transmis-o nemții”

„Preluarea Stelei a fost o șmecherie!” » „Cârcotașul” Mihai Găinușă, dezvăluiri în GSP: „Când l-am văzut pe Zmărăndescu, m-am gândit: «Gata, asta e, îmi rupe o mână»”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează